zondag 21 december 2014

In love: inloveletter.blogspot.com



Daar begon het dan, na vele pogingen eindelijk een perfecte naam. Even de naam registreren, en *poef* mijn blog 'in loveletter' was geboren.

Nou eigenlijk begon het al veel eerder nu ik erover nadenk. Ergens in de derde op het middelbare school, toen ik een beautyblog begon met vriendinnetjes. Uiteindelijk had niemand er meer zin in en de blog verdween ver weg op het grote web. Niet dat hij voorheen zo succesvol was. Daarna nog een poging, maar helaas, ook daar was de zin naar een tijdje weg.

Toch gek dat het dan telkens weer begint te kriebelen om te gaan schrijven, zo ook deze keer. Ik besloot eindelijk initiatief te nemen en weer te gaan schrijven. Nu wilde ik een simpele naam met een simpel doel, maar vooral alleen maar positiviteit. Nu heeft liefde niet alleen positieve kanten en er zullen vast ook wel liefdesbrieven de deur uit zijn gegaan met een donker randje. Maar er zijn ook zulke momenten, dat je geïnspireerd bent, iets leuk vindt en misschien is het maar een beetje: verliefd bent.

En dat is waar ik over ga schrijven. Bekende personen, onbekende personen, gebruiksvoorwerpen, plekken, dieren, boeken, alles wat je maar kan bedenken. En er zullen 2 vaste categorieën zijn: 'in love with', en 'loveletter to'. Zolang het mij een positief gevoel geeft en ik het een ode wil brengen of een liefdesbrief wil schrijven komt het hier op de site.

Want liefde is iets moois. Veel plezier op mijn blog!

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten