maandag 29 december 2014

In love: vuurwerk op tafel

Op dit moment had ik eigenlijk al 2 berichten hebben moeten plaatsen van mezelf. Helaas, door de drukke feestdagen (1 dag werken en 1 dag een diner voor 10 man organiseren) is dat er een beetje bij in geschoten.

Tijdens dat diner op de tweede kerstdag hadden we als toetje een pavlovataart met slagroom, rode vruchten, chocolaatjes én vuurwerk. Normaal heb ik een hekel aan vuurwerk, vooral het geknal en jongens die rotjes gooien zonder te kijken of er iemand in de buurt is. Nee, met Nieuwjaar ren ik als liefst zo snel mogelijk weer naar binnen nadat mijn sterretje op is.


Toch vond ik dit vuurwerk op de taart, wel ontzettend leuk. Geen geknal en toch net dat extra's.

Ik wens jullie allemaal een fijn en veilig nieuwjaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten